Με παρέμβαση Τσίπρα – όπως παλιότερα λέγαμε, με «εντολή Σαμαρά» – λύθηκε το πρόβλημα του ανεφοδιασμού των αεροσκαφών στο αεροδρόμιο Ιωαννίνων, ενώ έχει ήδη εγκατασταθεί και μέσα στον επόμενο μήνα θα τεθεί σε λειτουργία το σύστημα αυτόματης προσγείωσης – g-bass – προκειμένου να αντιμετωπιστούν οι αναβολές πτήσεων, λόγω των καιρικών φαινομένων του χειμώνα.

Πλάι σε αυτό, ο Πρωθυπουργός κατά την χθεσινοβραδινή ομιλία του, έβαλε ως μέσο για την τουριστική αναβάθμιση της Ηπείρου και τη δρομολογούμενη αδειοδότηση υδατοδρομίων που σχεδιάζεται για την περιοχή μας. Πρώτη και άμεση προτεραιότητα, είναι η δημιουργία των υδατοδρομίων στην Ηγουμενίτσα, την Λίμνη των Ιωαννίνων και την Πρέβεζα, επανέλαβε ο Πρωθυπουργός το βράδυ της Τρίτης, πάνω σε όσα είχε πει τη Δευτέρα και ο Χρ. Σπίρτζης.

Αν τα περί υδατοδρομίων δεν είναι λόγια του αέρος αλλά αν όντως η ανάπτυξη στην Ήπειρο θα έλθει από αέρος… δεν θα έλθει σίγουρα οδικώς…

Ο κ. Τσίπρας στην ομιλία του στο κλείσιμο του Αναπτυξιακού Συνεδρίου, εξήγγειλε αντιπλημμυρικά έργα κατά μήκος της Ιόνιας Οδού, μάλιστα, είπε πως μέσα στην εβδομάδα ανατίθεται η εκπόνηση των μελετών από τον παραχωρησιούχο, χωρίς δαπάνη για το ελληνικό Δημόσιο και εκτιμάται πως τα πρώτα αντιπλημμυρικά έργα θα ξεκινήσουν εντός του τρέχοντος έτους.

Στα κακά… νέα, ο Πρωθυπουργός αναφέρθηκε στον οδικό άξονα Ηγουμενίτσα-Σαγιάδα-Μαύροματι. Στο πλαίσιο του διασυνοριακού προγράμματος INTERREG και σε συνεργασία με το υπουργείο Ανάπτυξης, το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών προχωρά την μελέτη που αφορά το δρόμο, προϋπολογισμού 2,5 εκατομμυρίων ευρώ. Κουβέντα για τη χρηματοδότηση δεν ανέφερε ο κ. Τσίπρας.

Την επόμενη στιγμή όμως, δήλωσε πως ο οδικός άξονας Γιάννενα –Κακαβιά, «μπαίνει σε τροχιά υλοποίησης»… «Προωθούμε» είπε, «τη χρηματοδότησή του μέσω της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων, με την οποία αναζητούμε τα βέλτιστα χρηματοοικονομικά εργαλεία», για ένα δρόμο κόστους 350 εκατ. ευρώ. Άρα δεν τα έχουμε ακόμα, αν και ο Τσίπρας τα είχε υποσχεθεί εγκαινιάζοντας την Ιόνια Οδό, τον περασμένο Σεπτέμβρη… Μηδέν από μηδέν, μηδέν δηλαδή, αν βάλουμε δίπλα στις αναφορές του Πρωθυπουργού και εκείνες του Χρ. Σπίρτζη, ο οποίος προκάλεσε προχθές τον Περιφερειάρχη να διαλέξουμε ως Ηπειρώτες, ποιο από τα δύο έργα θέλουμε να χρηματοδοτήσει το κράτος!

Τέλος, κουβέντα δεν είπε ο Πρωθυπουργός για τη σιδηροδρομική σύνδεση της Ηπείρου. Τον είχε προλάβει ο Σπίρτζης.

 

 

http://bourxas.gr/index.php/politiki/3-politiki/107-anaptyksi-stin-ipeiro-mono-apo-aeros